Friday, August 9, 2013

Hangat2 ta## ayam

Sehangat tahi ayam
Sekejap aje panasnya.. 
Macam tu jugakla keinginan aku untuk menciretkan kisah hidup, berkongsi rasa dalam blog ni.. Bila baca blog orang lain, terasa teringin untuk menulis di blog sendiri.. Tapi lepas tulis satu post, dah terus tinggalkan dalam tempoh masa yang lama.. Lepas tu hangat balik.. Dan hangat2 nya hanya sekejap sahaja..

Kali ni aku nak cerita pasal azam aku dihari raya
Kalau sebelum ni, tiap kali raya mesti ada aje konflik aku ngan abang pasal nak balik raya..
Memang kami ada sistem giliran tapi macam tak berapa nak adil bila tine giliran ipoh mmg terus balik ipoh.. Tapi bila giliran kelate, balik ipoh dulu baru balik beraya kelate.. 
Mungkin abg ada alasan sendiri tapi aku ni tetap tak puas hati... Sebab tu bila raya aje.. Aku manangis... Apa punya isteri kan?

So azam aku tahun depan, hehe tahun depan tu... 
Aku akan ngikut apa saja keputusan suami.. InsyaAllah moga Allah memberikan aku ketenangan dan menjadikan suamiku berbahagia mendapat aku sebagai isteri dan ibu kod anak2nya.. 

Hehe.. Harap aku ingat akan azam ini.. Jgn tahun depan lupa pulak.. Adios amigos
Salammm

No comments: